In nomine Domini

In nomine Domini

czwartek, 26 kwietnia 2012

„Pocałunki daje nam Pan”


„Pocałunki daje nam Pan”
Umiłowani…
W dzisiejszej publikacji,  pragnę podzielić się z wami moim osobistym przeżyciem. Otusz w środę dostałem informacje o spotkaniu oazowym. Padało, było zimno,  ogólnie pogoda pod zdechłym Azorkiem,  jednak zebrałem się i wyszedłem po drodze leciałem jak głupi i cały przemokłem. Gdy wszedłem spóźniony do sali spotkanie już trwało tematem spotkania była modlitwa. Gdy zaczęliśmy dochodzić do końca nasz animator stwierdził,  że całe życie może być modlitwą i wtedy zaczęło wychodzić słońce,  wtedy poczułem że Pan w tym moim przemoczeniu miał swój cel i to była również pątnicza forma modlitwy. Za to wszystko dziękuje przede wszystkim Jezusowi,  a zaraz po nim mojemu animatorowi Michałowi. Alleluja chwalmy Pana 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz