In nomine Domini

In nomine Domini

środa, 25 kwietnia 2012

„Odwagi”


„Odwagi”



Umiłowani…
W tej publikacji pragnę się podzielić z wami odkryciem,  które mnie osobiście zaszokowało. Wielokrotnie słyszałem o dręczeniu,  np. rekolekcjonistów.  Ale osobiście nie do końca rozumiałem dlaczego. Zrozumiałem to dopiero w niedziele, gdy pomagałem jako porządkowy w marszu protestacyjnym. Zobaczyłem wtedy wiele agresji skierowanej przeciwko nam katolikom,  którzy odważyli się przeciwstawić sprowadzania kościoła na margines społeczny. Wtedy zrozumiałem, czego tak naprawdę diabeł się boi. Otusz ludzie,  którzy mają odwagę iść za Chrystusem głosić jego naukę. Wtedy dopiero stały się dla mnie jasne słowa,  które wielokrotnie powtarzał bł. Jan Paweł Wielki  „ Nie lękajcie się…”. I dotarło do mnie,  jak wielką potęgę przenoszą ze sobą te trzy słowa,  przez wielu ludzi wyśmiane przez innych klepane bezmyślnie. Dlatego życzę wam przede wszystkim dowagi,  a poza odwagą mądrości w głoszeniu swoich poglądów. Po raz kolejny przytoczę bł. Jana Pawła Wielkiego jednak tym razem inny cytat „ Niech zstąpi Duch Twój i Odnowi oblicze ziemi, tej ziemi…”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz