In nomine Domini

In nomine Domini

środa, 20 czerwca 2012

Posłuszeństwo Kościołowi przez posłuszeństwo pasterzom


„Posłuszeństwo Kościołowi przez posłuszeństwo pasterzom”

Umiłowani…

W tej publikacji pragnę poruszyć temat planu Bożego. Ja sam starałem się napisać publikacje poświęconą modlitwie uwielbienia. Niestety jednak musi ona poczekać tak, jak wiele innych tematów. Biorąc pod uwagę ostatnie słowa, które szczególnie zapadły mi w pamięci Duch Święty ma inny pomysł na moją publikację.

Więc w imię Pańskie

Zbliżają się wakacje dla mnie jest to szczególny czas odczuwania obecności Pana. W zeszłym roku wakacje Pan pozwolił mi spędzić na kontemplacji i rekolekcjach. W tym zaś roku planowałem pojechać na wycieczko-rekolekcje później odpocząć i pójść na pielgrzymkę. Jednak plan Boży jest inny jak widać. Pan dał mi łaskę bycia w ruchu Światło Życie, później pojechałem na Dni Wspólnoty w Koszalinie, których to tematem było właśnie „Posłuszeństwo Kościołowi przez posłuszeństwo pasterzom” nie planowałem jednak jechać na rekolekcje z moją parafią prowadzoną przez Ordo Fratrum Minorum Conventualium (Franciszkanów) tylko z sąsiednią parafią oo. Redemptorystów, jednak mam mieć badania w lipcu. Z propozycją wypuszczenia mnie na dwa dni wyszedł jednak O. Przemysław, który wręcz naciskał żebym jechał i wtedy uświadomiłem sobie, że po to Pan tak dopasował temat Dni Wspólnoty, abym wypełnił wole Boga zgadzając się na wyjazd. Mam nadzieję że nie będę żałował.



W kolejnej publikacji przedstawię wakacyjny plan bloga.

1 komentarz: