In nomine Domini

In nomine Domini

środa, 29 sierpnia 2012

„Krok do przodu…”


 

Drodzy moi czytelnicy…

Tak wiem zacząłem dość nietypowo, ale po tylu latach jest radość J.

A z jakiego to powodu ? Otusz Brat-katol jakiś czas temu przekroczył magiczną granice tysiąca wejść. Tak wiem, że dla wielkich blogerów to niewiele, jednak dla mnie to radość, że ktoś to w miarę regularnie czyta.

A że jestem tak rozradowany to postanowiłem przeorganizować troszkę bloga. Publikacje będą dzieliły się na dwa podstawowe człony oraz trzeci dodatkowy, jednak niestety częsty (dlaczego niestety okaże się później). Ale od początku.

Na początku będzie sedno publikacji czyli dany temat. Po nim będzie jakaś muzyka (ostatnio bardzo podobają mi się piosenki latynoskie). I na końcu ta trzecia część czyli „ To mnie drażni”- będzie to o tym na co się wściekam w naszym kraju.



Piękna modlitwa rodzeństwa o powodzenie w małżeństwie dla młodszej siostry.





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz